حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان حفاظ شاخ گوزنی به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان ساخته می شود. حفاظ شاخ گوزنی برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته می شود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب می شود.

 

در گذشته حفاظ ها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند،ولی این روزها با نسل جدید حفاظ ها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، مواجه هستیم که از نظر ظاهری، امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم می باشد.

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان ساختار حفاظ شاخ گوزنی بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگردهای بکار رفته در ساخت حفاظ، امکان عبور از آن را نخواهد داشت. در ساخت این نوع حفاظ از فولاد مقاوم و میلگردهای 8 استفاده میشود و ارتفاع آن بسته به شرایط از 50 تا 150 است و امکان افزایش با توجه به محل و نظر نصب هست . قابل نصب بر روی فلز، بتن و سنگ می باشد.

 

با توجه به نوک تیز و برنده، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد.

 

انواع مدل حفاظ

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان حفاظ سرنیزه ای: حفاظ سرنیزه ای، نوعی حفاظ کلاسیک است که از نمونه های قدیمی حفاظ ها به شمار میرود حفاظ سرنیزه به خوبی راه را بر سارقان و افراد خطرناک میبندد.

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان مزیت حفاظ سرنیزه این است که ارتفاع دیوارهای کوتاه را افزایش می دهد و امنیت ساختمان را بیشتر میکند. شاید فکر کنید که حفاظ سرنیزه دیگر قدیمی شده است و کاربرد ندارد اما باید بدانید که این حفاظ ها هنوز هم برای حفاظ کشی دیوارهای ساختمانهای مختلف به کار میرود.

 

حفاظ ایران تولید حفاظ و نرده حفاظ سرنیزه ای را در طرح های مدرن تولید و عرضه میکند حفاظ سرنیزه به صورت یک طرفه، دو طرفه یا سه طرفه ساخته میشود. طول هر شاخه این حفاظ ها، حداقل 2 متر است.

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین و جدیدترین انواع حفاظ های دیواری است. اگر میخواهید هیچ سارقی وارد خانه شما نشود، روی دیوارهای خانه خود حفاظ شاخ گوزنی نصب کنید نوک حفاظ شاخ گوزنی با منطق و الگوی خاصی ساخته شده است.

 

شکل ظاهری این حفاظ، شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد شاخ های گوزن، مهم ترین وسیله دفاعی این حیوان هستند. سرشاخه های حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز است به همین دلیل است که عبور از این حفاظ کاری محال است.

 

جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد است. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی از رنگ روغنی، استفاده میشود.

 

حفاظ لیلیوم، ظاهری جذاب تر و زیباتر از حفاظ شاخ گوزنی دارد. حفاظ لیلیوم حفاظی بسیار زیبا است. برای ساخت این حفاظ از شکل گل لیلیوم الهام گرفته شده است. حفاظ لیلیوم را میتوان در ارتفاع های مختلف ساخت در این حفاظ هرچه قدر که شاخه های حفاظ تراکم بیشتری داشته باشند، ایمنی حفاظ لیلیوم بیشتر میشود. حفاظ لیلیوم ترکیبی از زیبایی و کارایی بوده است.

 

کاربرد حفاظ شاخ گوزنی

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان حفاظ شاخ گوزنی را میتوان به عنوان حفاظی برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده کرد. این حفاظ برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است به همین دلیل، میتوان از این حفاظ برای برقراری امنیت در بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی استفاده کرد.

 

میتوان در اطراف باغ های شخصی و ویلاها نیز حفاظ شاخ گوزنی نصب کرده و از مزایای این حفاظ بهره مند شد.

 

• چون زیبا است و زیبایی ظاهری ساختمان را حفظ می کند.

• بسیار ایمن است و به افراد اجازه عبور نمی دهد.

• ارتفاع مناسبی دارد و برای دیوار کوتاه بسیار مناسب است.

• در تمام مکانها میتوان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرد.

• حفاظ شاخ گوزنی به عنوان نرده هم کاربرد دارد.

• عرض بلند حفاظ شاخ گوزنی میتواند بیشتری میزان عرض دیوار را پوشش دهد.

• احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزنی بسیار پایین است زیرا جایی برای قراردادن دست و پا ندارد.

• در شرایط آب و هوایی مختلف این حفاظ با دوام میماند.

• کیفیت و دوام حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است و تا سالها میتوانید از این مدل حفاظ استفاده کنید.

 

  • اگر بخواهید حفاظ شاخ گوزنی استانداردی بخرید، باید با ویژگی های اصلی و مهم این حفاظ ها آشنا شوید.
  • عرض حفاظ های شاخ گوزنی بین 35 تا 40 سانتی متر است.
  • حفاظ های شاخ گوزنی، در ارتفاع بین 70 تا 150 سانتی متر ساخته می شوند.
  • تراکم حفاظ های شاخ گوزنی، 8- 10- 12 است. بهتر است تراکم شاخه های پایینی و فرعی حفاظ از عدد 16 کمتر نباشد.
  • رنگ: بهترین رنگ برای رنگ کردن حفاظ شاخ گوزنی، رنگ پیسوله است.
  • بهترین روش برای جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی، برق است.
  • برای بستر کار حفاظ هم میلگرد استفاده میشود باعث بیشتر شدن دوام و امنیت میشود.
  • میلگرد مورد استفاده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی، میلگرد شماره 8 است.

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی

اگر کارفرما از اول بداند که میخواهد روی دیوار از بیس پلیت استفاده کند، میتواند در هنگام دیوار چینی، پلیت هایی را داخل دیوار کار بگذارد تا بعد از اتمام ساخت دیوار، نصب حفاظ به راحتی انجام شود البته بعد از ساخت دیوار نیز می توان پلیت نصب کرد. فاصله پلیت ها از هم حداقل 1 متر است. بعد از کارگذاری پلیت ها، حفاظ ها روی پلیت ها جوش داده میشوند.

 

برای نصب حفاظ روی انواع بسترها میتوان از روش کوبیدن پیم در دیوار استفاده کرد برای کوبیدن پیم در دیوار، در بالای دیوار با استفاده از دریل، سوراخی به قطر 10 میلی متر ایجاد میشود و یک پیم به قطر 8 میلی متر داخل دیوار گذاشته میشود در مرحله بعد، حفاظ روی دیوار بین پیم ها قرار میگیرد و جوش داده میشود.

 

اگر حفاظ ارتفاع زیادی داشته باشد، از این روش استفاده میشود برای نصب حفاظ مرتفع، ابتدا در چهار پایه این چهار ستون، 4 سوراخ به فواصل مشخص ایجاد میشود. سپس در این مکان، پیم کوبیده میشود ستون به آن وصل میشود. اگر درپوش فلزی مستحکم یا پلیت وجود داشته باشد، به این ستونها وصل میشود.

 

اگر دیوار، پستی و بلندی زیادی داشته باشد، نیاز به شاسی کشی است شاسی کشی، سطح درب پارکینگ را با سطح دیوار تراز خواهد کرد. شاسی کشی از جمله کارهایی است که باید تحت نظر کارشناس انجام شود. کارشناسان، از پروژه و نقشه دیوار بازدید می کنند تا در هنگام سوراخ کاری و شاسی کشی مشکلی پیش نیاید.

 

https://hefazeiran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۴
حسن یزدانی

افزایش فروش با درج آگهی رایگان آگهی-کالا در سایت اینترنتی شیوه ی مناسبی برای معرفی کالا و خدمات است. امروزه گسترده ای از مشتریان بالقوه متعلق به سطح مختلف جامعه هستند و استفاده از ابزار بازاریابی اینترنتی نقش مهمی در زندگی روزانه آنها دارد. استفاده از این شیوه از نظر اقتصادی نسبت به سایر روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است. در این راستا استفاده از وبسایت تبلیغات رایگان آگهی-کالا کارکرد بالایی دارد.
آگهی ها در آگهی-کالا میزان فروش را افزایش میدهند.
درج آگهی بهترین شیوه برای ارتباط با مشتری است.
این کار توجه مشتریان را جلب نموده و در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
آگهی کردن اهمیت دارد زیرا تمام افراد جامعه یک مشتری محسوب میشوند.
سایت آگهی-کالا با استفاده از تکنیک های مناسب به موفقیت این کار کمک میکند.
آگهی ها در آگهی-کالا  کمک میکند که مشتریان با برندهای مختلف و تولیدات متنوع آنها آشنا شوند.
با درج آگهی در آگهی-کالا بصورت هدفمند و از شیوه های موثر راه یابی به بازارها آسان تر میشود.
از سوی دیگر میزان اطلاعات جامعه را نسبت به کالا و خدمات ارائه شده، افزایش میدهد.
آگهی ها در جامعه، کارخانه های تولیدی، فروشندگان، واسطه ها و مشتریان تاثیر بسزایی دارد.
آگهی ها در ابتدا مشتری را جذب میکند تا برای بار اول کالا و خدمات تبلیغ شده را امتحان کند.

درج آگهی آگهی-کالا نقش بسیار مهمی در زندگی مشتریان دارند. در حقیقت یک مشتری که کالایی را خریداری میکند فردی است که از موجود بودن یک کالا یا خدمات اطلاع پیدا کرده است. با توجه به این نکته میتوان گفت که این امر هم برای صاحبان کالا و خدمات و هم برای مشتریان بسیار مهم و تعیین کننده است.

آشنایی با درج آگهی رایگان آگهی-کالا این سایت  به عنوان یکی از پر بازدیدترین سایت های درج آگهی رایگان محل مناسبی برای درج آگهی رایگان شما محسوب میشود.
درج آگهی در آگهی-کالا بدین ترتیب است که در ابتدا با ورود به سایت و ثبت اطلاعات مورد نظر عضو میشوید و با ورود به محیط کاربری آگهی خود را ثبت میکنید. در این وب سایت تبلیغاتی درج آگهی رایگان است و فقط آگهی های ویژه و برجسته شامل هزینه میشوند. سعی کنید در عنوان آگهی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید تا قابلیت جستجوی بهتری داشته باشد. برای جلب توجه بیش تر نسبت به آگهی خود، سعی کنید که در انتخاب تصویر و کلمات تبلیغاتی دقت کافی داشته باشید. ارائه متن مناسب و غیرتکراری در جستجوی اینترنتی نتیجه بهتری خواهد داشت.

                                                                                          https://agahi-kala.ir/item/new

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۲۵
حسن یزدانی