حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین نوع حفاظ دیوار چیست

در بیشتر منازل برای جلوگیری از ورود سارقان و یا اشرار به داخل منزل از انواع مختلف حفاظ دیوار استفاده می شود. اما همه این حفاظ ها دارای ضریب امنیت بالایی نیستند و نمی توانند مانع از ورود این افراد به داخل منازل شوند.

 

امروزه طرح های بسیاری زیادی برای ساخت انواع حفاظ دیوار به بازار آمده که در میان تمام این طرح ها، حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین و کارآمدترین نوع این حفاظ ها شناخته شده است و در میان مصرف کنندگان این محصول طرفداران بسیاری دارد. طرح این حفاظ دیوار برگرفته از نامش یعنی شاخ گوزن است.

 

الهام از طبیعت

در گذشته از انواع سیم های خاردار برای حفاظ از محل استفاده میشد. اما استفاده از سیم خاردار ساختمان را بیشتر به یک دژ و یا پادگان نظامی شبیه می نمود.

و اکثر افراد برای حفاظ دیوار و جلوگیری از ورود افراد از نصب این سیم ها  به لحاظ شکل ظاهری آن خودداری می کردند.

علاوه بر آن نیز بریدن و رد شدن از این سیم ها چندان دشوار به نظر نمی رسید و بیشتر ساختمان هایی که با این سیم  ها محافظت می شدند مورد دستبرد قرار می گرفتند.

البته طرح های دیگری نظیر آبشاری و نیزه ای نیز در تولید حفاظ های دیوار وجود دارد که هر کدام دارای معایبی است. 

از جمله این که حفاظ های نیزه ای و آبشاری مانع از بالا رفتن  سارقان از روی دیوار نمی شوند و در بعضی از مواقع هم دیده شده است که با کمک گرفتن از همین حفاظ ها بالا رفتن از دیوار به سهولت انجام گرفته است.

برای همین طراحان و افرادی که در طراحی و دکوراسیون فعالیت دارند دست به کار شده و اقدام به طراحی طرحی جدید و البته کارآمد نمودند.

در این میان الهام از طبیعت و به کار گیری  اشکال طبیعی نیز به کمک این افراد آمد و حفاظ شاخ گوزنی با کاربرد فراوان طراحی و ساخته شد.

 

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

بعد از ساخت این حفاظ دیوار و استفاده از آن بیشتر افراد متوجه شدند که این نوع حفاظ از لحاظ ظاهری زیبایی بنای آنان را مورد تهدید قرار نمی دهد و از نظر زیبایی شهری نیز با منظر شهری تغییر ناهماهنگی ایجاد نمی شود.

با استفاده از این حفاظ دیوار نفوذ به منزل و داخل ساختمان عملا کاری غیر ممکن خواهد بود و البته دکوراسیون نمای بیرونی نیز به زیبایی حفظ خواهد شد.

 

رنگ حفاظ دیوار شاخ گوزنی

بسیاری از افراد مصرف کننده چنین محصولی  برای رنگ نمودن چنین حفاظی اظهار نگرانی می نمایند و ابزار می کنند که رنگ کردن این نوع حفاظ به لحاظ ظاهری کاری دشوار خواهد بود. و استفاده از این حفاظ بدون رنگ نیز به زیبایی ساختمان آن ها لطمه وارد می نماید.

 برای  پاسخ به این افراد و جلوگیری از نگرانی آنان گفته می شود که رنگ کردن این حفاظ دیوار کار ساده و آسانی است و به هر رنگی که علاقه داشته باشند می توان برای این سازه ها استفاده نمود.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی

  •      با استفاده از این نوع حفاظ دیوار شما دیگر نگران  ورود افراد غیر مجاز به داخل منزل خود نخواهید بود.
  •      هنگام نصب این حفاظ زیبایی بصری و شهری مکان نیز حفظ می شود.
  •       می توانید از نورپردازی در میان این شاخ گوزنی ها برای ایجاد زیبایی بیشتر استفاده نمایید.
  •           تراکم ساخت شاخ ها در نرده شاخ گوزنی بسیار بالا است و امکان نفوذ با تراکم بالاتر کمتر نیز می شود.
  •           در ساخت این حفاظ از میلگرد نمره 9 و نو استفاده می شود.
  •           در اثر مرور زمان دچار خمشدگی و پیچ خوردگی نمی شوند.
  •            در ارتفاع بالا دیوار امکان بریدن  و عبور از حفاظ کاری غیر ممکن خواهد بود.
  •           بنا بر درخواست مشتری امکان بالا بردن تراکم شاخ ها وجود دارد.
     

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی

اگر شما مایل به استفاده از این نوع حفاظ دیوار هستید می توانید  طراحی و ساخت این سازه را به شرکت های معتبر بسپارید. حتما قبل از سفارش از معتبر بودن شرکت تولید کننده اطمینان حاصل نمایید.

زیرا بعضی از شرکت های سودجو برای ساخت این شاخ گوزنی ها از آهن های دست دوم و کارکرده استفاده می نمایند. این کار از دوام و استقامت حفاظ دیوار کم کرده و امنیت محل کاهش می دهد.

اگر چه قیمت شاخ گوزنی تولید شده توسط این افراد کمتر است اما شما نباید فریب این گونه افراد را بخورید.

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

-     متریال سازه از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت آن است. استفاده از آهن آلات دست دوم و کارکرده قیمت سازه را کم اما کیفیت آن را نیز پایین خواهد آورد.

-     تراکم سازه نیز بر قیمت تاثیر گذار است. هر چه تراکم بالا تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. این تراکم بسته به نظر مشتری قابل تغییر است.

-    ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی هر چه بیشتر باشد مقدار آهن مصرفی در ساخت آن بیشتر و قیمت آن نیز افزایش می یابد. البته فراموش نکنید که دیوارهای کوتاه تر از حد نصاب باید حفاظ بلندتر از حد نصاب داشته باشند. این کار باعث ایجاد امنیت بیشتر محل خواهد شد.

-     متراژ محل نصب حفاظ نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. در صورتی که لازم است تمام دور تا دور دیوار محل حفاظ کشیده شود قیمت نهایی ساخت نیز افزایش خواهد یافت.

در صورت نیاز حتما از تولید کنندگان معتبر برای ساخت حفاظ دیوار منزل خود استفاده نمایید. توجه نمایید که صرف هزینه در این باره ایجاد امنیت بیشتر برای شما و منزل شما خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۵۳
حسن یزدانی

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار وسیله‌ای است که وظیفه اصلی‌اش ایجاد کردن امنیت برای ساختمان است اما زمانی که به بحث نمای بیرونی و معماری ساختمان فکر کنیم به این نتیجه می‌رسیم که حفاظ روی دیوار در زیبایی نمای خارجی ساختمان هم نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

حفاظ روی دیوار برای حفاظت خانه از خطر سارقین و امنیت هرچه بیشتر برای خانه استفاده می‌شود این نوع حفاظ انواع مختلفی دارد که در مورد آن‌ها توضیح میدهیم.

 

انواع حفاظ روی دیوار

 

حفاظ روی دیوار مدل‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی چون سلیقه، نمای بیرونی و میزان امنیت حفاظ آن‌ها را انتخاب کنید.

 

  • حفاظ‌های شاخ گوزنی: این نوع حفاظ جزو نمونه‌هایی است که زیبایی نمای بیرونی ساختمان و به خصوص دیوارها را دو چندان می‌کند. 
  • حفاظ‌های سر نیزه: حفاظ سر نیزه یکی از قدیمی‌ترین حفاظ‌ها به شمار می‌رود.
  • همه شاخه‌های حفاظ‌های سرنیزه به شاسی جوش می خورند و از طرفی شاخه‌های اصلی هم از بالا به هم وصل می‌شوند این حفاظ از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته است مجتمع‌های مسکونی و مجتمع‌های اداری از این نوع حفاظ که حالت کلاسیک دارد، استفاده می‌کنند.
  • حفاظ‌های لیلیوم: حفاظ لیلیوم از زیباترین حفاظ های امروزی است. این نوع محصول می‌تواند با تراکم بالا یا تراکم پایین ساخته شود. تعیین تراکم با توجه به سلیقه مشتری انجام می‌شود. 

 

حفاظ‌های امروزی کیفیت بسیار زیادی دارند حفاظ روی دیوار به گونه‌ای ساخته می‌شود که تیز و برنده است و امکان عبور برای سارقین وجود ندارد آن‌ها همچنین از ورود حیوانات مزاحم مانند گربه‌ها به ساختمان پیشگیری می‌کنند.

 

حفاظ ایران تولید کننده ی انواع حفاظ روی دیوار با ساختن حفاظ های متنوع و زیبا حفاظ های روی دیوار با امنیتی را به مشتری ارائه می دهد.

 

نکاتی که باید در هنگام خرید حفاظ روی دیوار به آن توجه کنید

 

  • توجه داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که ارتفاع کافی داشته باشد.
  • حفاظ مورد نظر شما باید تمام دیوار را پوشش دهد تا  امکان عبور از آن‌ها وجود نداشته باشد.
  • حفاظ دیواری که شما انتخاب می‌کنید باید دارای کارایی بالایی باشد به بیان ساده‌تر تراکم حفاظ باید به گونه‌ای باشد که امکان پله شدن برای سارق وجود نداشته باشد.
  • طراحی حفاظ نیز اهمیت بسیاری دارد همکاری با سازنده معتبر باعث کیفیت حفاظ‌ها و زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • فاکتور مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید رنگ حفاظ روی دیوار است.
  • حفاظ‌ها در معرض رطوبت و آلاینده‌های بسیاری قرار دارند به همین دلیل برای رنگ آمیزی باید از رنگ‌های باکیفیت استفاده شود تا به مرور زمان از بین نرود.

 

از آن‌جایی که مشتریان عزیز تجربه کافی در این زمینه را ندارند می‌تواند مسئولیت تولید و نصب حفاظ برای فضای مورد نظر خود را به مجموعه حفاظ ایران بسپارند تا خاطرشان از بابت کیفیت کار آسوده باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۹
حسن یزدانی

نرده شاخ گوزنی

 

نرده شاخ گوزنی را میتوان نوعی از حفاظ روی دیوار دانست که نمونه ای از نسل نوی نرده بر روی دیوار است با توجه به ایرادات و مشکلاتی که نرده های قدیم داشتند.

 

از جمله میتوان نداشتن امنیت کافی و زیبایی ظاهری باعث شد که تولید کنندگان حفاظ به دنبال طراحی و پیاده سازی و ساخت حفاظ هایی با ایده های جدید بیوفتند تا علاوه بر امنیت کامل بتواند زیبایی ظاهری خوبی که متناسب با نماهای مختلف ساختمان هست را داشته باشد.

 

تاریخچه‌ی نرده شاخ گوزنی

 

نرده شاخ گوزنی جز حفاظ‌هایی از نسل امروزیست و میتوان گفت عمر چندانی از تولید آن ها نگذشته است.

این حفاظ ها بیش تر برای ساختمان‌ها و خانه هایی که دارای فضاهایی باز مانند ایوان بالکن یا حیاط خلوت می باشند استفاده میگردد.


به دلیل زیبایی و محکم بودن قابلیت و امکان تولید برای هر نوع ارتفاع طول عرض و تراکم  را داراست و همچنین از نظر امنیت بالا مورد پسند اغلب مردم شده است.


در نرده شاخ گوزنی میلگردهای نوک تیزی که جوش خورده اند با توجه به تراکمی که دارند به هر کس که بخواهد از آنها عبور نماید آسیب میرسانند و مانع از عبور وی می شوند و اینگونه ساختمان شمارا ایمن نگه می‌دارند.


نرده شاخ گوزنی دارای چه مزیت هایی میباشد؟

 

نرده شاخ گوزنی در مقایسه با بقیه اشکال نرده های ساختمان مزیت‌هایی داراست که شامل:

 

  • مستحکم بودن
  • نصب آسان و سریع
  • امنیت بالا
  • فرم و ظاهر قشنگ
  • دارای تائیده‌ی پلیس امنیت
  • قیمتی مناسب

 

همانند کلیه بخش های دیگر نمای ساختمان رنگ‌ آمیزی نرده شاخ گوزنی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
رنگ‌آمیزی نرده شاخ گوزنی فارغ از زیباسازی نمای ساختمان از خوردگی و زنگ زدن نرده شاخ گوزنی پرهیز کرده و منجر به بالابردن دوام و طول قدمت آن می گردد.


این کالا در رنگ‌های متعدد و با توجه به نمای ساختمان نصب و به کارگیری می‌شوند با این حال میتوان گفت که رنگ قهوه ای سوخته طرفدار بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارد.

 

همانند رنگ‌آمیزی بقیه فلزات رنگ‌آمیزی نرده شاخ گوزنی نیز دارای نکاتی است که انتخاب کننده‌ی کیفیت رنگ‌آمیزی میباشد.


قبل از رنگ‌آمیزی سطح نرده شاخ گوزنی می بایست به طور کامل صاف و بدون هیچ مشکلی و بدون سطح های زائد برجستگی و زنگ‌زدگی باشد تا رنگ‌آمیزی با کیفیت خوب صورت پذیرد.


برای از میان رفتن برجستگی‌ها، معمولا در آغاز سمباده می کشند و در صورتی که نیاز باشد، بتونه‌کاری نیز خواهد شد سپس بعد از آن رنگ‌آمیزی انجام میشود.

 

خصوصیات فنی نرده شاخ گوزنی چه می‌باشد؟

 

نرده شاخ گوزنی دارنده خصوصیات فنی تولید مانند تراکم تعداد ردیف در هر شاخه ارتفاع و رنگ‌آمیزی نیز میباشد که در انتخاب قیمت نرده شاخ گوزنی، برای ساختمان نقش بسیار موثری دارند.

 

برای متصل کردن میلگردهای نرده شاخ گوزنی از دو دسته  جوش الکترود به کارگیری میشود و این فاکتور نیز در انتخاب قیمت نرده شاخ گوزنی نقش مهمی دارد.


میلگردها به روشی به هم جوش خواهند خورد که هریک به یک سمتی رویش کرده و دارای آرایش مرتبی می باشند و مانع از عبور انسان ها و حیواناتی مثل گربه میشوند.

 

رویش و پرورش به کارگیری از نرده شاخ گوزنی  به ‌این دلیل بود که سیستم‌های سنتی که برای بالابردن امنیت ساختمان به عمل میرفت با نمای امروزی مطابقت و همخوانی کافی نداشته و به این اندازه ظرافت و زیبایی و همینطور ضریب ایمنی بالایی نداشتند.


به همین دلیل معماران بدین نتیجه پی برده اند که می بایست نسل جدیدی از نرده ها وجود داشته باشد که هم دارای ایمنی بالا و هم به زیبایی منحصربفرد نمای ساختمان کمک کند.


براین اساس نرده شاخ گوزنی ساخته و به بازار عرضه شد که در صنعت ساختمان موردپسند قرار گرفت.

 

روند تولید نرده شاخ گوزنی

 

نخست میلگردهای لازم برای تولید، که معمولا با قطر 9 تا 10 میلیمتر می باشند از کارخانه خریداری میگردند آن‌گاه  برای ساخت به محل کارخانه حمل و نقل میگردند.

 

این میلگرد ها در اندازه های مطلوب برش کاری می‌شوند برش شاخک های کوتاه و شاخه ها، بایستی بشکل زاویه دار و با گیوتین اختصاصی انجام بگیرد.


نوک قطعات برش خورده بایستی به اندازه کافی تیز و برنده باشد تا حدی که با مقداری فشار سبب آسب دیدگی شود.
بعداز آن این قطعات توسط دستگاه پرسکاری در قالبهای گوناگون و به گونه های موردنیاز خم کاری می گردند؛ سپس این قطعات به جوشکارها داده می‌شود.

 

نرده شاخ گوزنی در چه اندازه هایی ایجاد میگردد؟

 

این نرده فلزی طبق توصیه و نیاز مشتری در اندازه مختلفی قابل ایجاد میباشد در حالت عادی و رایج در اندازه و تراکمی که در پایین به آن‌ها اشاره شده ایجاد می شود.

 

طول : به صورت معمول و رایج ۲ متر ساخته می‌شود.

ارتفاع : اندازه هایی بین 70 تا 150 سانتیمتر

عرض : متناسب با ارتفاع بین 35 سانت تا 40  سانت هستند.

تراکم : در حالت عادی تراکم آن میتواند از 8 شاخه اصلی در ۲متر  تا معمولا 12 ردیف  اصلی در دو متر باشد.

 

نحوه نصب نرده شاخ گوزنی

 

برای متصل شدن نرده یا حفاظ در طول دیوارکشی ضروری است محل نصب نرده بر روی دیوار از گذشته مشخص شود.


معماران و سازندگان زبده هنگام ایجاد دیوار محل نصب نرده را با قرار دادن صفحه های فلزی که پایه های میلگرد، پایین آن جوش خورده است آماده می‌نمایند.


پلیت ها در تعدادی ردیف انتهای دیوار و همراه با اجر داخل دیوار کار گذاشته می شود فاصله مطلوب این پلیت ها حدودا یک متر از یکدیگر است.


نرده ها بعدا روی این صفحه های فلزی نصب و جوش می شوند در اغلب دیوارها، محل نصب نرده از قبل مشخص نشده است؛ به همین دلیل برای نصب روی دیوار سوراخ هایی که با دریل هیلتی و مته با قطر 10 یا این که 12 میلیمتر به عمق حدود ۱۰ تا 20 سانتیمتر ساخته می شود.

 

درون این سوراخ ها که بصورت مورب تولید گردیده میلگرد هایی با قطر ۱۰ یا ۱۲ میلیمتر سفت می‌شود سر این میلگردها می بایست حدود ۵ تا 10 سانتیمتر از دیوار خارج بماند.


این میلگردها در دیوار کار گذاشته می شوند شاسی به‌این میلگردها جوش کاری و سفت می‌شود بجز شاسی که به پین ها جوش می گردد از بالا نیز شاخه ها به یکدیگر نیز با جوش کاری متصل می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۰۵
حسن یزدانی